Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-12, 17:50   #47
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Overvektige ektemenn

Ja, jeg sier jo ikke at det ikke er forskjell på generelt grunnlag, altså. Så ignorant er jeg ikke! Men for meg og mitt vedkommende synes jeg at forskjellene virker i det store og det hele mindre enn likhetene, og jeg har aldri hatt større problemer med å forstå menn enn kvinner, kanskje motsatt i enkelte tilfeller, faktisk. Nettopp kanskje fordi kvinner tenderer i blant til å være så omstendelige, og ikke alltid klare å snakke rett ut?
Men, som sagt. Synes alltids forskning er interessant, men hva angår mennesker, og særlig de som er nær oss synes jeg forskjellene individer i mellom er langt mer interessant. Den er dog veldig vanskelig å diskutere.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat