Tråd: I DAG har jeg
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-14, 21:04   #1028
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

En avhengighet overskygger etterhvert ofte så mange av de andre karaktertrekkene at over tid blir de sin avhengighet. Erfaringsmessig vil personen alltid prioritere kicket i en eller annen form, på bekostning av veldig mye annet. Nå har jeg "bare" erfaring med en spillegal og en lystløgner (forskjellige personer), men jeg har jo flere varianter av avhengighet i vennekretsen ala rus, alkohol, skjønhetsoperasjoner osv. Og alkohol er nok en av de mest ødeleggende for dem rundt, siden den langt på vei er godtatt av samfunnet (avhengige personer er jo ofte voldsomt selvrettferdige, og bruker det for det det er verdt.)
Men jeg har uansett problemer med å respektere folk som setter sine egne ønsker og behov først og på bekostning av andre uansett hva grunnen er.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 17-12-14 kl 21:28.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF