Tråd: Herbalife
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 11:49   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife

Det er helt off i følge min kostholdsfilosofi iallfall. PB legger vekt på at mat er noe som lages av basisråvarer og ikke noe som har innholdsfortegnelse.
Nødmat da er nøtter/nøtteblandinger/med ev. litt tørket frukt. (PB er lavkarbo opp til 150 g daglig for vedlikehold.)

Og jeg har vel kjøpt ideen om at vi er utviklet til å spise kjøtt/fisk/grønnsaker/frukt og at man skal være mer forsiktig med "nye" matvarer (og da regnet alt fra og med innførselen av korn som "nytt"!) fordi vi ikke vet langsiktige effekter eller eventuelle cocktaileffekter. Vel - det er mine tanker om saken. Det forhindrer meg dog ikke fra å vingle fra den smale sti noen ganger... (Sitter f.eks nå og suger på Fisherman's Friend... sår hals i dag) men jeg har det best når jeg klarer å følge dette de 80 hverdagsprosentene. Og etter overgangsfasen ble jeg også overrasket hvor mye GOD mat man kan lage under disse retningslinjene.

Beklager - nå rota jeg meg langt ut på viddene her... Jeg er klar over at dette framkommer bastant, men det er altså valget jeg har tatt for meg - og litt hvorfor jeg har kommet til det standpunktet.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat