Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-12, 11:59   #17997
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke hvis du har ork og helse til å sove halvannen til to timer, våken en time, sove halvannen igjen tre ganger i løpet av natta i to-tre år minst, våke gjennom oppkast, snørr, tenner... Levere OG hente i bhg ( du vet ikke hva stress er før du har stått i kø rett før bhg stenger...) være hjemme med sykt barn, aldri våkne av deg selv lenger (og alltid bli vekt før kl sju), aldri ha tid til venner, trening, sosialt med jobben, ferieturer... Aldri lenger ha råd til klær eller noe til deg selv. Ikke dusje på dagesvis, eller aldri kunne gå på do aleine.
Hvis du er klar for alt dette, og i tilleg har igjen overskudd til å følge opp og utvikle intellekt og mentale ferdigheter hos barnet... Så ok. Men jeg kan ikke fatte at noen vil seg selv eller barnet så vondt!
Jeg hadde ALDRI klart det uten en pappa. Og jeg var forberedt på at det kom til å bli slitsomt, enda var jeg ikke i nærheten engang av hvordan det egentlig er. Og jeg har en veldig frisk unge. Mange har absolutt ikke det....

Lån hvertfall en unge først i noen dager.

Det blir vel rett og slett ofte hva man gjør det til selv. Har aldri kjent meg igjen i disse forferdelige skildringene Carisma spyr ut om foreldrelivet. Har aldri vært borti noen som har det så forferdelig med dette livet. Folk har store utfordringer med syke barn, det finnes alenemødre til både ett, to og åtte barn, likevel har de det ikke så grusomt som dette.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo