Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-14, 23:05   #2
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips til advokat eller hjelp fra andre i forbindelse med import av kostilsskudd?

Opprinnelig lagt inn av Sommervær, her.

Heisann.

Noen her som har tips til advokat eller andre som kan hjelpe i forhold til regelverket for import av kostilsskudd til eget bruk? Ønsker kun å importere det som er lovlig. Jeg er fullt klart over at det eksisterer en del tråder om dette på nettet allerede, men jeg synes at det er sikrest å få hørt med en fagperson angående dette.

På forhånd takk

Du trenger neppe advokat- hva med å bare ta en telefon til legemiddelverket?

De som jobber der er ytterst behjelpelige over telefon når man spør om å f.eks. ta med reseptbelagt medisin til land utenfor Scengen etc, så de kan nok svare på det du lurer på, evnt. fortelle deg hvor du skal henvende deg/hvordan du skal gå frem videre.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat