Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-10, 00:04   #24
aliasdictus
Medlem
 
aliasdictus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 206
aliasdictus er en juvelaliasdictus er en juvelaliasdictus er en juvel

Sv: Høyfettkosthold og utholdenhet

Leste også den andre tråden du refererte til...
Jeg opplever akkurat det samme ja. Med inntil 120gram pr dag, reelt snitt på ca 70gram, har jeg punch i muskulaturen en kort periode, men når jeg først surner, så surner jeg som jeg aldri før har opplevd. Jeg deltok nylig på noen uhøytidelige svømmekonkurranser, bl.a 50m fri og 125m hindersvømming med store finner. Jeg var så stiv etter disse øvelsene at jeg måtte vralte meg frem og tilbake i svømmehallen for å få bukt med det.

Styrketrening går helt fint, trener maks 15 repetisjoner, og har merket veldig god fremgang. Vekten har sunket ca 7kg og er nå relativt stabil.

Jeg ser for meg at jeg også må gjøre eksperimentet med null karber i noen måneder og se hva det gjør med kroppen, og da spesielt utholdenheten. Litt for nysgjerrig til å la være

Jeg har tenkt tanken, at hvis en svenske kan vinne OL-gull med et slikt kosthold, så må det være noe i det. (Og så kommer det jo uendelige personlige variabler, men det vet jeg jo ikke noe om før jeg prøver :-)

__________________
Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. Indeed, it is the only thing that ever has. (M.Mead)
aliasdictus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf - Svar med sitat