Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 01:17   #37
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Om "Skaldeman-kuren"

Ikke sikkert du gjør noe feil. Bare at du trenger mer energi kanskje. Jeg blir ofte sulten etter to timer etter middag jeg også selv om det er et kraftigere måltid enn frokost eller lunsj. Blir sulten på en annen måte. Næringssult rett og slett, ikke tom i magen-sulten. Det er ikke noe i vegen for å spise to timer etter middag ved sult som er ekte, ikke bare apetitt "sult". Vær lur og spis noe du ikke angrer på istedet for nøtter. Eventuelt plukk ut noen få nøtter, legg de på en skål og sett lokket på boksen/lukk posen. OG ta litt ost, fisk, kjøtt eller egg i tillegg så det totalt blir mer proteiner og fett.Og så unngår du et eventuelt overskudd av kalorier som er lett å få ved uhemmet nøttespising. Jeg blir fortere mett av en kombinasjon av ost og nøtter, eller andre kombinasjoner som ost og kylling og ost og egg. Da skal det ikke så mye mat til for å bli fornøyd. Lykke til uansett hva du gjør. Håper du får kontroll over spisingen.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat