Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-15, 14:14   #26
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Slowcooker /crock-pot

Før jeg kjøpte min crock pot, brukte jeg jerngryta med lokk i stekeovnen til de rettene jeg nå bruker crock pot`en til. Funker det også, men angrer ikke et sekund på at jeg skaffet meg en crock pot.
I morgen blir det laget Ramen i min og på lørdag blir det Osso Bucco. Siden jeg får besøk av ene sønnen min, så er det kjempegreitt og kunne servere god mat uten å stå på kjøkkenet når han endelig er hjemme.
Nå bruker ikke jeg meierivarer pga allergi, men om man bruker følte så tilsettes det senere såvidt jeg har skjønt.
Da jeg kjøpte min Crock Pot, fulgte det med et oppskrifthefte. I tillegg fikk jeg i julegave i fjor kokeboken "Sakte Koking". Finnes også enormt mange oppskrifter på nettet.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat