Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-11, 14:46   #1
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg
Exclamation

Myter om lavkarbo

Jeg tenkte vi kunne lage vår egen liste over myter og sannhet om lavkarbo, siden media tar av. Det meste av informasjon om lavkarbo og korreksjoner av offentlige kilder eksisterer i diverse tråder på forumet, men jeg ønsker en samling. Det kan også hjelpe når nye blir møtt med diverse påstander om vårt kosthold. Håper dere kunnskapsfulle vil bidra!

Dette er IKKE tråden for diskusjoner til og fra, håper jeg, men en betimelig rettelse blir naturligvis ikke uglesett. Tilbakemeldinger (helst ros, men også ris) kan gis direkte til bidragsyteren.

Myte: Identifiser en myte du ønsker å avlive.

Usant. Hvorfor? Vennligst forklar hvorfor myten ikke stemmer og henvis til relevant kilder. Om du ikke vet, så kan du la denne stå åpen og se om noen andre kan hjelpe

Men... Om du har bred kunnskap om kosthold, så hender det forskning motstrider hverandre, er mangelfull eller overlater enkelte spørsmål til fantasien. Ta gjerne dette med, da lavkarbo ikke er en religion og jo mer vi vet, jo bedre rustet er vi til å ha genuin forståelse om emnet.


Sist redigert av Muff-muff : 11-10-11 kl 15:12.
Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat