Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-16, 15:45   #10
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Noen råd til mat og generelle tips om kjappe måltider og livsstil?

Jeg lager gryte. Tar ca. en time og gir 6-10 porsjoner som jeg har i fryseren i bokser fra Clas Ohlson. Jeg har somregel 3 forskjellige retter å velge mellom siden jeg lager mat hver helg, men spiser annen mat i helgen.

Det tar 8 minutter å varme fra dypfrossen og den kan nytes alle steder som har micro eller annen måte å varme mat på. Vanligvis tar jeg ut maten på forhånd og lar den tine på benken eller i kjøleskap alt ettersom hvor tidlig jeg har tatt den ut.
Jeg har termosboks som jeg kan ha en porsjon varm hvis jeg skal ut å gå i skogen og familien skal spise brødskiver.

Jeg spiser en god lunch med salat og 5ss olivenolje og 100g kjøtt klokka 11 og har alarm klokka 18 i tilfelle jeg ikke blir sulten. Dvs. Uansett om jeg er på jobb eller hjemme så spiser jeg senest klokka 18.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat