Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-04, 21:32   #11
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

må bare presisere at det viktigst for å unngå å bli alt for stiv og støl er å ha lav motstand / vekt når man trener, i starten bør det være latterlig lett.

Hvis man så velger å trene 2-3 dager etter med en viss stølhet i kroppen , så vil man da bli mindre støl enn man var etter den første treningen. hvis man derimot venter for lenge så blir man omentrent like støl som etter første gang.

bare for å illustrere, så var jeg mye stølere etter første trening etter ferien når jeg løftet veldig lette( knebøy 40 kg) enn nå ( knebøy 105 kg).
Hadde den verste stølheten etter 1 trening var mye bedre etter den andre og fra 3 trening og utover har jeg nesten ikke vært støl i hele tatt.

Helt utrente personer trenger nok flere treninger før de er kvitt stølheten.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat