Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-09, 21:33   #40
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Felleskjøpet har skjønt det!

Takk for medfølelse!

Han er utredet på mistanke om furunkulose, og det ble konkludert med at det var det han har.
Ingen allergi/intoleranse å spore, bare lett forhøyede infeksjonsverdier.
Diabetes var negativ.
Han gikk drøyt 2 måneder på hypoallergifor til 1000,- sekken og fikk nye furunkulose- utbrudd med kraftig ørebetennelse, så det fortsatte vi ikke med.

Nå begynner det faktisk å gå bedre. Gir han ris, litt Vom&hundemat type kylling og litt Landlord boksemat(som jeg vet han tåler). Forer 3 ganger om dagen.
Nå ser det ut som om magen hans har stabilisert seg og han har blitt en anelse rundere. Ribbena stikker ikke like ut, liksom!
Målet er på sikt å bare gi V&H, men det ser ut som om det er et stykke dit!

Fordelen med maten han får nå, er at han ikke kan sluke den hel slik han gjorde med tørrfor. Det tar mye lengre tid å spise tilnærmet samme mengde og det tror jeg er bra for magen hans. Så langt er jeg poseitiv til at dette ordner seg på sikt!

Han er en herlig rottis på drøyt 2 år, rolig og relativt lydig, lærevillig som bare det! Go' gutten min!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat