Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-09, 08:12   #46
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Felleskjøpet har skjønt det!

Opprinnelig lagt inn av Lillebille, her.

Har lyst til å ta opp igjen denne tråden. Hvordan har det gått med foringen for din hund, Kitt? Jeg har idag gått over på denne type foring på min hund, en nuffe (newfoundlandshund) på 6 år, og er spent på hvordan dette vil påvirke hennes hudproblemer. For over ett år siden fikk hun diagnosen lymfekreft, men lever fortsatt i beste velgående..

Vi sliter enda, vi!
Han tålte ikke overgangen til V&H så godt, men vi tok det veldig rolig. Gikk bra en stund med kylling + ris. La på seg 4 kg og alle var glade!
Så fikk han diare/oppkast igjen, uansett hva jeg ga han å spise!
Fikk anbefalt Eukanuba for sensetive mager. Har kjørt på det i 10dager uten så mye som en smule av noe annet. Magen ble umiddelbart litt bedre, med enkelte tilbakefall.
Som i dag. Vi har ikke vært ute i natt(o'lykke) men han kom ca 10cm utenfor døra på morgen før han ikke klarte holde seg lenger.
Da han kom inn igjen, kastet han opp!
Hadde det ikke vært for at han ikke har gått mer ned i vekt og ellers er 100% seg selv, så hadde jeg blitt alvorlig bekymret.
Skal til vet. for kontroll i desember. Litt engstelig for hva de finner, da!

Furunkulosen har holdt seg heeeelt borte i hvert fall! Snart et år, faktisk!
Alle lyspunkt teller!

Lykke til med din hund!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat