Tråd: Fett foredrag
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 10:38   #36
taraquin
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 291
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Sv: Fett foredrag

Fint å høre at du har opplevd det. Til meg har det gått motsatt veg. Både styrken og sprinten har blitt dårligere (styrke ned ca 10% på uendret kroppsvekt, men jeg trener mengdetrening og endel langsprint, men maksstyrke er også redusert selv om jeg trener likens) etter at jeg reduserte kraftig på karbo for noen måneder siden så kan hende vi fungerer litt forskjellig. Bruker også lengre tid på å hente meg inn etter styrkeøkter (trener mye mengdetrening med stor totalbelastning), noe som trolig har med glykogenlagre som ikke fylles så raskt (ofte jeg trener opptil flere ganger om dagen da.) Utholdenhetstreninga går dog bedre, både løping og roing, men så langt har jeg ikke særlig tro på lavkarbo ift styrke for min egen del selv om det tydeligvis fungerer ypperlig for andre Lavkarbo er verdt det allikevel siden jeg har bedre humør og mer overskudd.

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat