Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-11, 12:53   #21
Zalto
Juniormedlem
 
Zalto sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørum
Alder: 40
Innlegg: 41
Zalto er ny på veien

Sv: 1. september og ny start

Opprinnelig lagt inn av trønderjente, her.

Jeg meldte meg inn her for to år siden, da gikk jeg på ketolyse.. Så skulle jeg ha en liten pause..da jeg skulle på en lengre tur til utlandet.. Det var feil Jeg har nok gått opp igjen! Jeg vet at ketolyse funker på meg! Nå har jeg i tillegg startet å trene også, og da har det jo mer effekt! Jeg må av helsemessige årsaker ned endel kg! Jeg bare syns det er veldig vanskelig å starte..finner ikke helt motivasjonen til å telle alt jeg spiser..selv om jeg har så og si kutta ut godterier og andre "godsaker"..

Teller dere alltid hva dere spiser, og hvor mye?! Det er det som er så stressende syns jeg..

Jeg blir iallefall med her! Og sier ifra så fort jeg starter på kuren!


Hei.
Jeg gikk på ketolyse for 3 år siden og gikk ned 14 kg. så jeg også vet at det funker. Men nå vet jeg hva mat jeg kan bruke, og er mer oppfinnsom. Ergo ikke like lett å holde seg til antal KBH. Nå teller jeg Ingen karber, men tar alt på feelingen. Går vel derfor egentlig ikke på ketolyse, men generell lavkarbp. Det tar nok litt lenger tid å nå målet, men jeg trives bedre og har mer lyst på mat nå, enn når jeg gikk på rein ketolyse kur.

__________________
Zalto



Zalto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat