Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-06, 20:34   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg ned i vekt - Sten Sture Skaldeman

Opprinnelig lagt inn av Iset

Det er vel fordi man inntar så mye mettet stabilt fett på dietten at man ikke trenger så mye grønnsaker, og at vi i urtiden ikke spise så mye grønnsaker. Han legger jo vekt på urkost mer enn noen andre, omtrent. At han sier det kan bli kjedelig i lengden er jo fordi mange ikke orker å leve slik, forståelig nok. Selv er jeg sjeleglad jeg endelig slipper å spise masse grønnsaker bare fordi jeg !

ja, jeg skjønner det Iset ! Som du ser så uttaler meg ikkeom det han sier er rett eller galt, jeg trekker bare frem de få forskjellene det er mellom filosofiene ! (Istedenfor å nevnte alt som er likt, det ville tatt flere sider !)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat