Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-13, 13:38   #83
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråd for juni 2013

Opprinnelig lagt inn av Lott, her.

Takk for tips! Jeg har brukt både 1/1 og 45/15 på mølle med helling og det er supereffektivt. Men det er deilig å løpe ute mens jeg kan, så jeg skal prøve meg litt frem og ta med meg rådene. Sist jeg var på Løplabbet fikk je gbeskje dom at jeg hadde litt lange løpesteg? At jeg måtte korte dem ned litt, sette foten ned nærmere kroppen og prøve å bruke tærne mine mer. Han mente jeg bruker unødvendig mye energi når jeg løper og derfor sliter meg ut. Mens min PT derimot, aldri har kommentert løpeteknikken min. Må finne meg noen flinke som kan hjelpe meg tror jeg..

Opp på tær og små ,små skritt hører man jo ofte.Men da må vel skoene være tilpasset det? Jeg lander nok mer på forfot nå en jeg gjorde tidligere og løper også i sko som er mindre dempa og lettere.Men stegene er lengre og antall steg pr. Min er vesentlig høyere.
Egentlig er vel det viktigste at man har det gøy og holder seg skade fri? Blir ikke noe fart på løpingen hvis man ikke synes det er morsomt ,tror jeg

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat