Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-14, 12:06   #622
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: PCOS skravletråd

^Grattis! Og hadebra til barten!


Det slo meg plutselig at jeg ikke har tenkt på mensen på leeenge, så jeg sjekket appen min, og den nekter nå å spå når jeg vil få den, fordi det er for lenge siden sist. Har det gått så lenge siden oktober allerede? o__O

Nei seriøst, hva gjør jeg? Det er jo ikke normalt å gå nesten et halvår uten. Legene bare trekker på skuldrene og sier "Neeesj, så lenge du ikke prøver å bli gravid skulel det ikke ha noe å si." Og jeg har jo ikke noe imot å ikke ha mensen. Tvert imot. Men det kan da umulig være et sunnhetstegn. Aner ikke om jeg bør la det være ubehandlet eller hva som bør gjøres...

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat