Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-08, 22:49   #517
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

hvis man skal ha en slik renseuke, trenger man å spise grønnsaker da?

Jeg kjører ganske reint, må ha kaffe.....eller...må og må, det er jo bare snakk om prioriteringer da, så burde jo kunne kutte ut kaffen, når jeg har klart alt det andre

JA!!!
Grønnsaker er veldig viktig, og nå ser jeg at du har skrevet opp både Atkins og Ketolyse, som forsåvidt er ganske likt, men da skal du ha langsomme karbohydrater tilsvarende femten til tjue gram og i hovedsak fra grønnsaker som vokser over jorda.
Å kutte ut grønnsaker er det samme som å si farvel til vitaminer og mineraler som er veldig viktige for deg
Du legger ikke på deg av sånne grønnsaker, altså, om det var det du tenkte på

Jeg har kjørt induksjon nå i snart to uker, jeg har ikke kutta ut kaffen, for jeg har ikke hatt noen effekt av å kutte den ut før, og om det bare er søtsug det er snakk om så opplever jeg ikke det heller.

Jeg holder meg til Atkins-reglene, dvs en ganske begrenset mengde meieriprodukter, masse grønt, og så mye fett som jeg får til i maten. Gikk ned litt forrige uke, spent på denne uka. Det er mosjon det skorter på her, tror jeg, dersom det skulle stoppe opp igjen nå. Så om noen har en kjempekjempebillig ergometersykkel å selge meg så rop ut

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat