Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 19:04   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mat for ungene!

Opprinnelig lagt inn av Superbolla, her.

Ellers ser folk ganske rart på meg når jeg snakker lavkarbo til barn... stakkars små lissom...
Dem i barnehagen mente jeg var veldig streng som lot ungene bare få søtt på skiva bare i helgene og ikke ellers... :P

Kunne ønske barnehagen også var sukkerfri.. Men de serverer jo mager prim, så da er lissom alt i orden... :/

Jeg prøvde meg forsiktig i alle de tilsammen 9 årene (fordelt på 2 barn) vi hadde barnehagebarn. Til å begynne med lo de andre foreldrene av meg da jeg på foreldremøtene ymtet om at det kanskje ble litt i meste laget med kaker og feiringer og søtt. Det våren min yngste sluttet skulle barnehagen plutselig bli mer kostbevisst og slutte med sukker! Godt tenkt, men litt sent for vår del...

Mine liker heldigvis ikke søtt pålegg som sjokoladepålegg, Nøtte og Sunda, ikke har vi det i huset heller så de har vel egentlig ikke smakt, men de vil ikke ha om de har muligheten til å smake heller. *hehe* Men jeg skal ikke slå meg på brøstet altså, de nekter plent å spise smør og den ene spiser kun brunost (innherredsost), prim eller leverpostei... Syltetøy vil de heller ikke ha. Snåle unger. De elsker søtt ellers altså, men sjokolade på brødskiva?! Nei takk.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat