Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-14, 16:47   #16
Fitforfight73
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Stavanger
Innlegg: 40
Fitforfight73 er ny på veien

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Sjå på det som ei investering, i di eiga helse! Investeringar brukar å koste litt, det gjeld også her. Men det er verdt det, in the long run!

Har også oppdaga det som jankph snakkar om, at magen kan vere tom, uten at det gjer noko, eg føler meg bra. Blodsukkeret er stabilt, eg et når eg er svolten, ikkje når klokka seier det er på tide med mat.

Velg nakkekotelettar i staden for svinekotelettar, tygg brie, steik i smør, ha eit godt lag med smør på skiva, ta tran eller anna sunn olje, lag eggesalat med majones, et avocado. (Lunsj på jobb for meg kan vere nakkekotelettrestar i mikroen, mosa avocado med kvitløkssalt, salt, pepar og litt sitron og ein tomat.)

Eg forstår du blir mismodig, men ein lyt berre gå på med dødsforakt. Lavkarbo er ingen quick fix dessverre, men kroppen kjem til å takke deg, etter kvart.

Ja, det er nok det jeg må gjøre. Det er også det som gjør at jeg kommer meg opp på treningssenteret hver dag (tenk på helsa). Jeg liker å trene, men enkelte dager er man bare trøtt å sliten - kommer meg opp for det om. :-)

Jeg sliter litt med å være sykt trøtt også, men vet at det kommer av PCOs, og at jeg har slitt med lavt jern innhold. Bør vel kanskje vurdere å putte i meg litt vitaminer også av ett eller annet slag. Noen anbefalinger? (jerntabl. fra helsekosten har jeg liggende).

Takk for nyttige mattips, Furine. Tar det med meg videre:-)

__________________
September 2012- August 2014: - 14 kg.
Delmål: 85 kg innen 2014.

Life is to short to be in bad mood.
Fitforfight73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat