Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-13, 08:42   #21
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo skillingsboller (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av camy, her.

Jeg spiste de siste i går, og de var fremdeles like gode. De tåler med andre ord fint å ligge i plastpose i kjøleskapet noen dager
En fordel med disse er at resten av familien ikke er helt fortrolige med konsistensen, så jeg fikk de stort sett for meg selv

Enig i at det er fint å ha goder for seg selv innimellom. Men jeg skulle ønske familien min var villig til å spise slik bakst fremfor vanlige skillingsboller som ungene bakte her i går.. (og som jeg kræsja i også..). Vi hadde også besøk av et barn med diabetes 1 - som hadde med seg insulin som han måtte ta før han kunne spise sukker-hvetemel-skillingsbollene..


Ingrediens-kombinasjonen kokosmel-fiberhusk-egg minner om rundstykkeoppskrift et par til her inne pluss jeg bakte utfra for et par uker siden http://mariahealth.blogspot.no/2012/...nd-panini.html. Det var enormt med kommentarer på forskjellige resultater, vellykte og mislykkede.. kokende vann var noe som gikk igjen som vesentlig for vellykket resultat. Har man ikke kokosmel og fiberhusk av samme merke som er brukt i opprinnelig oppskrift må man kanskje regne med å måtte prøve og feile for å finne det som passer for de ingrediensene man har. Jeg kjøpte en annen type fiberhusk nå enn jeg hadde tidligere og den gjør vaffelrørene mine mye tykkere med samme mengde... MYE tykkere.. . Bare som et eksempel.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat