Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-11, 08:33   #19
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Irritabel tarm og lavkarbo - hva kan jeg spise?

Jeg synes også det høres ut som om du trenger en ordentlig utredning hos lege/relevante spesialister. Har selv en ME-diagnose og vet at det er slitsomt å bane seg frem med "diffuse symptomer", men det er jo nettopp det at årsaken kan være så mye rart.

Opprinnelig lagt inn av Ellerish, her.

Den siste måneden har jeg merket mer og mer at jeg er kvalm, svimmel, ør i hodet, hodepine, tørre øyne og har endel øresus. For en måned siden besvimte jeg. Da hadde jeg spist 2 stykker av en nøttebunnkake (lavkarbo) i en bursdag på ettermiddagstid, og besvimte senere på kvelden - på kino av alle steder..

For en uke siden skjedde det nesten igjen; jeg ble svimmel og kvalm og holdt på å besvime.

Dette her, for eksempel, kunne likegodt vært en beskrivelse av hvordan jeg opplever det lave blodtrykket mitt, eller blodtrykksfall. Det alene ble mistolket i mange år som angst-anfall før et lyst lege-hode endelig konkluderte med at årsaken var såpass "enkel"... (Det er lettere å håndtere når man vet det, så jeg har langt færre tilfeldige besvimelsesanfall nå enn før!)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat