Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-11, 11:41   #23
Ellerish
Juniormedlem
 
Ellerish sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 40
Ellerish er på en erverdig vei

Sv: Irritabel tarm og lavkarbo - hva kan jeg spise?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg synes også det høres ut som om du trenger en ordentlig utredning hos lege/relevante spesialister. Har selv en ME-diagnose og vet at det er slitsomt å bane seg frem med "diffuse symptomer", men det er jo nettopp det at årsaken kan være så mye rart.



Dette her, for eksempel, kunne likegodt vært en beskrivelse av hvordan jeg opplever det lave blodtrykket mitt, eller blodtrykksfall. Det alene ble mistolket i mange år som angst-anfall før et lyst lege-hode endelig konkluderte med at årsaken var såpass "enkel"... (Det er lettere å håndtere når man vet det, så jeg har langt færre tilfeldige besvimelsesanfall nå enn før!)

Ja, jeg skjønner hva du mener med "diffuse symptomer".. Hvordan finner man den rette legen, lurer jeg på? Jeg ba om utredning for fibromyalgi, og fikk til svar at det var ikke en ordentlig diagnose, men en samlesekk for alle de man ikke greier å hjelpe...! Jeg trenger å komme til noen som har mer kompetanse på området, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å få det til. Noen tips?

Ellerish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat