Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-07, 00:31   #1
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Er det noen her som har fått "drahjelp" av medisinering?

Jeg har nå levd streng på lavkarbo i snart 14 uker, og har gått ned bare 2 kilo. Jeg har trent hele veien, og ikke hatt utskeielser og sprekker.
De 11 første ukene på ketolyse, og har nå gått over på lindberg pga manglende vektnedgang og at jeg ble veldig matlei. Det ble for mye fett for meg, og det var et stort savn etter fruke og bær. Derfor ble det nå Lindberg, men uten C-måltider.

Legen min har fulgt meg opp hele veien, spesielt fordi jeg har slitt en del psykisk med dette. Jeg blir deprimert av å gå forbi speilet, og har vært langvarig sykemeldt pga dette.
Nå sier legen at hun vil vurdere å medisinere meg for å gi meg litt drahjelp. Jeg fikk ikke så mye imformasjon siden vi hadde lite tid, og at det ikke er aktuelt umiddelbart. Jeg ammer (bare litt kos, men alikavell) så det vil uansett ikke bli vurdert videre før jeg avsluttet ammeperioden.

Derfor lurer jeg på om noen av dere har fått slike medisiner?
Hvilke bivirkninger har de, og hvilken effekt har dere hatt av dem?
Noe annet jeg burde vite?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat