Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-07, 16:32   #75
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett!

EN PRESISERING OVENFOR LESERE AV DENNE ARTIKKEL- TRÅDEN...

Bare en presisering for de fleste som leser denne tråden, så er de mengdene oppgitt i artikkelen her kun oppgitt som anslag og anbefalinger, og det presiseres i artikkelen at det er induviduelle forskjeller, og ikke et form for "påbud" som enkelte har fremstilt disse anbefalingene som.

Tallene er oppgitt for at hver enkelt kan få en pekepinn på hvordan man ligger an opp mot anbefalt væskeinntak pr. døgn, og baseres på anslag for tap av kroppsvæske gjennom forbrenning, tranpirasjon, respirasjon samt urin, avføring og antatt aktivitetsnivå, for at kroppen ikke skal bli dehydrert og skape unødig belastning på vitale organer.

Alle er berettiget til å ha sine egne teorier, meninger og ideer om dette, men her har jeg holdt meg til tilgjengelig faglitteratur og anbefalinger fra medisinske tidsskrifter.

Enhver er ansvarlig for egen kropp og helse, men jeg anbefaler de fleste her inne å holde seg til informasjon og kunnskap formidlet av fagpersoner som Bernstein, Atkins, Eades, Lutz og ikke minst vår egen Torkil Andersen her inne m.fl, for å sikre seg at man ikke utsetter vitale organer i kroppen for unødig belastning.

.


Sist redigert av Ziggy : 23-03-07 kl 14:47.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat