Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-08, 14:48   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Vekt, ost, candida, vann og slikt

Om du tar en Candida-reduksjons-kur bør du se forskjell på en uke eller to. Og da kan du fase dem inn igjen i ordenen du elsker dem mest!

Du må kutte alle sopp-produkter. Ost, matsopp, gjærprodukter, restemat, ting som er speket, sure agurker etc. Pluss E300-E303. Der kommer flaskedrikke inn. Jeg merket stor forskjell da det ble borte. Muggost er seff verre enn gulost. Helst bør man ha en soppkur (pillekur) samtidig fra legen, og man bør ta melkesyrebakterietabletter (men melkefrie, hør på apoteket!). Dette i tillegg til en vanlig induksjonskost.

Dessuten: Hormontabletter (p-piller), smertestillende (NSAIDS), kortisonpreparater og en del andre kan forårsake samme problemene. Tar du medisiner?

Og, er målet ditt realistisk, har du mye å miste? Spiser du nok fett?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat