Tråd: Iskremmaskin
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-08, 00:26   #29
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Iskremmaskin

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Jeg har også fra kenwood..har prøvd den to ganger, men gidder aldri vente til isen blir...is..hehe.. Så hiver jeg den i fryseren og så krystalliserer den seg ja.
Men nå lurer jeg litt på om jeg kanskje skal fryse bollen først jeg også? hehe.. kanskje jeg må ta frem bruksanvisningen..hm..

den SKAL fryses først

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

Give it to me baby!

I am more than hot, and I need to chill down badly... So please hurry... You are the only one who can solve this planets problems, with global warming and every thing, so please save us... and please do not forget, even if you are a little bit of a "Distrea"... ;-p

I, like! Har ikke sett den oppskriften igjen, men jaggu skal jeg prøve å lete etter den i morgen! Nå er jeg for trøtt... og da EKSTRA Distre... ikke bra!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat