Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 16:40   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

Veide meg i dag,det skulle jeg ikke gjort
nå er jeg inne i min 7-8 uke på skaldeman sin 25+ diett,har ikke gått ned så mye som ett gram etter at vannet forsvant den første uken.
hva skjer liksom
har dere noen anbefalinger om en annen diett som kanskje kan passe meg bedre?
vet at det kanskje kan være vanskelig å svare på siden alle har sin egen filosofi om hva som fungerer best.
men ønsker litt tips allikevel jeg

PS: har tenkt på Atkins selv da.

Hvor mye skal du ned? Høyde og vekt? Det er mulig du spiser for mye eller for lite mat totalt sett, jeg antar du holder deg lavt i karboinntak?

Vei og mål kalorier i et par dager og se hva du ligger på i dagsinntak. Er det nærmere 1000 bør du opp en del, er det nærmere 3000 bør du ned en del
Samtidig kan det være greit å sjekke at du spiser passe med proteiner, 1 til 1.5 ganger kilo kroppsvekt er et fint utgangspunkt Spiser du NOK fett? Spiser du ca like mange gram fett som protein bør forholdet være ok mellom næringsstoffene

Jeg ville ikke gitt helt opp enda - du er nå så inne i skaldemans at det kan være verdt å prøve litt justeringer før du må sette deg inn i et nytt regelverk

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat