Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-06, 14:13   #34
Bolla Piggsvin
Medlem
 
Bolla Piggsvin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 113
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Iset

Kan forresten anbefale Torkils pizzabunn på det sterkeste! Lag den så tynn som mulig, da blir den best. Torkil og andre sier den ikke blir så crispy, men når du lager den veeeeldig tynn så BLIR den det, iallefall den jeg lager.
Nam nam.

Vil først si at jeg synes ketolysekuren virker mye mer overkommelig enn Atkins, som jeg har prøvd meg på litt over en uke nå. Har akkurat vært med i en diskusjon om ketose og alkohol i "Atkins-forumet", og ble gledelig overrasket da jeg leste at ketolysekuren tillater alkohol. Mener ikke at man MÅ drikke hele tiden, men noen glass vin i helgene er faktisk en del av kosen for mange av oss.

Angående oppskriften her, så hadde bladet Mat & Helse i 10/05 en artikkel som var meget kritisk til bruk av soya. Synes de vanligvis er så seriøse at jeg ble skeptisk til soyaprodukter. Noen kommentarer til dette?

Fint også å lese at manglende vektnedgang kan skyldes mosjon. Jeg står bom stille på vekten, men er i ketose i følge stix'en. Har begynt å trene ganske mye i forbindelse med kuren, satt mest på rompa før. Synes nok buksa er LITT løsere, så da satser jeg på at det er muskler som er under bygging...

__________________


Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat