Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-12, 16:21   #13
Bonjævel
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 60
Bonjævel er ny på veien

Sv: Hjelp! (Går ikke ned i vekt)

Hmm.. virker forferdelig vanskelig å gå ned i vekt når man må måle og veie og regne ut prosenter for alt man skal spise. Jeg hadde ikke klart det selv, tror jeg... Finnes det ikke en annen vektreduksjonsmetode som er enklere å forholde seg til og som gir jevn vektnedgang? Er det noen matvarer du bør slutte med fordi dem forhindrer vektnedgang (f.ex. kan hende brus gjør det om du drikker det. Jaja, en gang i uken er vel ikke noe å rope for, men hvis det var snakk om litere hver dag)? Er det mulig å trene noe annerledes enn du gjør i dag? Jeg er sikker på at du klarer å gå ned mer i vekt, men du må sikkert gjøre noen små endringer.

Jeg opplevde det motsatte av deg, nemlig å gå opp 3 kg med LCHF-dietten og der står jeg bom fast, har vært sånn i flere mnd. og det går ikke bort uten sulting. Jeg spiser passelig porsjoner vanlig mat og ikke godterier, trener 30-60 min hver dag, men ikke på vilkår at vekta går ned. Jeg ser jo på magen også at jeg ikke trenger de ekstra kg, og det virker som hard styrketrening er eneste utvei nå for å bli strammere og virke "slankere" over magen. Dietter er virkelig ikke bare bare bernt, uansett hvor sunt man spiser..

Bonjævel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og fokus på proteinkost Svar med sitat