Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-15, 17:21   #20
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Aha, høres spennende ut. Da noterer jeg Vonnegut bak øret

Sånn for å ytterligere overbevise deg, så er jeg helt med Jorun her, Vonnegut er fantastisk, og når du først blir dratt inn i forfatterskapet hans så har du ikke lyst til å forlate det før du har lest alt.

"Slaktehus 5" var en av ytterst få bøker jeg fikk med meg da jeg dro som utvekslingsstudent et år (før Kindle, dette), og jeg angret ikke.


Jeg har nettopp lest Stephen Kings non-fiction-bok om å skrive, sånn for inspirasjon og fordi den skulle være god. Den var såpass god at jeg fikk lyst til å lese Stephen King i romanform (det har jeg aldri gjort), men er ikke sikker på om det vil være min greie.

Jeg leser også "Post-traumatic stress disorder for dummies" og inspirasjonelle bøker om å skrive- jeg må få blandet noe fiction inni miksen.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat