Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-04, 14:49   #3
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Takk Kristan!!
Jeg skal ikke se ut som en kroppsbygger, men jeg har lyst til å bli sterkere, samtidig som det er like viktig for meg å trene for å unngå alle smertene. Har jo en del skader etter fire bilulykker ++ .
Slik som jeg trener nå så er det heller snakk om 120 repetisjoner av hver øvelse fordi jeg er på max vekter i forhold til hva jeg klarer m. skadene mine. Øker jeg f.eks på med vekter på sittende benpress så sier ryggen ettertryggelig fra. Øker jeg på med vekter på armene klarer jeg ikke å stabilisere rygg og nakke og får problemer der også. Puh.... ikke lett med alle disse skadene, og fysioterapeuten river seg noen ganger i håret pga vi må stadig gå rundt grøten pga. problemene mine. Men jeg blir helt TOM og det går bare på ren jern viljestyrke å fortsette. Skal forsøke m. proteinpulver og fett og se om det kan hjelpe.
C

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat