Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 13:25   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fire år gammel hamburger

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Syns det er rart det ikke mygler. Det gjør det ivertfall her i norge, som tidligere sagt.
Syns Mcdonalds får litt for mye ufortjent kjeft.
Altså en burger med pommes frites er ikke sunt uansett hvor man kjøper det.
Går så masse rykter om at mcdonalds putter i den ene og den andre skumle ingrediensen. Men jeg kjenner mange som jobber på mcdonalds, og de kan bekrefte at kjøttet er rent, og salaten ikke er tilsatt sukker..

Jeg synes Maccern aldri kan få for mye kjeft! Synes sånne sjapper er en enorm uting! Det hadde ikke vært meg i mot om alle McDonalds og Burger Kings ble jevna med jorda. (Uten noen ansatte i, da ).

Hvordan kan de bekrefte det, egentlig? Kverner og blander de sammen burgerfarsen selv, eller?
Og er alle ingredienser i salaten råvarer som de kutter opp fra bunnen av? Eller kyllingen? Marinerer de den selv, og vet dermed at det er sukkerfritt? Hva med dressingen? Lager den den fra bunnen av også, sånn at de vet at det ikke er sukker i den?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat