Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-04, 16:09   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av dingpot

hoppsann! fant enda en tabell for oss karbotellere Håper den er til å stole på. Her stod det at vårløk (spring onions) har 1,6 g karbo per 100g ??? Kan dette stemme??? i så fall skal jeg jammen lesse oppi litt mer i kjøttdeigen min

Hm, en liten vårløk veier vel 20-30 gram - og den inneholder 1 karb i følge Fitday. Men der står det samtidig at 100 gram vårløk har 5 netto karber ?? Den der skjønte jeg ikke - men det kommer vel an på størrelsen da ? Uansett høres 1.6 pr 100 gram litt lite ut. Hvor var det du fant det henne ? Jeg spiser store mengder vårløk og kunne godt tenkte meg at den skal ha lavere karb !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat