Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-09, 07:14   #13
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: "Det legger seg i årene"

jeg pleier å spørre om de har noe bestemt forskning å vise til. Og at jeg godt kan gi dem litt lesestoff med henvisning til forskning som viser det motsatte. (dette kan man finne hos Mat og Helse som har artikler lagt ut på nettet.)
Folk flest siterer jo VG's overskrifter (som jo aldri er lik fra gang til gang).
Man kan jo også referere til egne blodprøver hos legen som sier at man er i bedre form enn før..
Eller si at man heller vil spise rene fettkilder (smør, cocosa) enn bearbeidede kilder og blandingsprodukter.
En liten ting på siden. Hvis innholdsfortegnelsen på en vare er så utrolig lang og har mange lange sammensatte ord man aldri har hørt om... styr unna, da har du virkelig ikke kontroll på hva som kommer inn i kroppen eller hva det gjør med den. Da hjelper det ikke at det er passe med karbo eller fett eller proteiner..

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat