Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-09, 21:29   #16
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: "Det legger seg i årene"

Opprinnelig lagt inn av leyla73, her.

Veldig beskrivende!
I tillegg til at vekta og kroppen krymper

Jeg har heldigvis vært "heldig" med de rundt meg. Har ikke fått noen negative tilbakelmeldinger (av betydning), men heller at de syns jeg er flink og ser at det funker. Har også et par venninner som prøver å leve med mindre karber enn "den vanlige mann i gata"...

Vektminsking er en veldig god "bivirkning"

Jeg har dessverre ikke vært så heldig med de rundt meg. De blir tverre bare jeg sier "meierismør". De synes jeg går for langt, at det er farlig, og at jeg må være forsiktig med hvem jeg forteller om dette kostholdet til - "i tilfelle sjuke folk eksperimenterer på egen hånd". Det er litt trist når det er den nærmeste familien, men jeg fortsetter min kamp alene - og i stillhet. Det er godt jeg har dette forumet her! Hadde blitt gal, ellers!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat