Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-06, 17:00   #5
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Jøss, sjekk alle disse deilige proteinpulver-smakene!!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg går ikke på Skaldeman.
Det passer ikke for min kropp, så jeg kjører vel noe av det samme med med litt mer grønnsaker, bær og nøtter. Vil ikke ha en spesiell filosofi, for jeg kjenner kroppen min og vet hva den vil ha.

Åå, da så... Men er du sikker på at kroppen din vil ha protein i pulverform? Selv jeg som trener heavy styrketrening og forsøker å gå opp i vekt velger å ikke bruke proteinpulver, fordi det øker proteininntaket uforholdsmessig mye.

Hvis du allikevel vil bruke proteinpulver hadde jeg heller kjøpt ISOgold (også fra Internutrition). Det har bedre kvalitet, og smaker bedre. Ikke like mange fancy smaker dessverre. Ellers kan du jo gå den naturlige veien og kjøpe det økologiske proteinet de har fått inn. Det ville jeg gjort.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat