Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 00:00   #9
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te tyggis - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Det var den jeg spurte om det... den andre det refereres til var ren grønn te ekstrakt.
Men jeg har en grønnte tyggis jeg kjøpte på Helsekost i Nederland, den er faktisk veldig god.
Denne: http://www.weightcare.nl/kauwgom_winner.php

Og dette sa google translator:
Woehoe har vår Green Tea tyggegummi blitt kåret til Årets produkt! Og det er ikke overraskende, ettersom disse herlig forfriskende tyggegummi er virkelig en flott oppfinnelse, selv om vi skal si det selv. Han har (bare tyggegummi i verden) grønn te ekstrakt og krom. Kombinert med en vekt Care kosthold og mer mosjon stimulerer fettforbrenningen, og kan hjelpe deg å miste vekt. Dette hjelper deg også smart tyggegummi også "ns for ingen andre ting å Snitch. Så hjelpe en herlig påminnelse. Vi synes det er produktet av århundret! Les mer? Det er her!

Bra språk!

Hatt mye arti med google translator, ja
Men den tyggisen må jeg prøve

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat