Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-10, 00:28   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Har lagt merke til at det brygger seg opp til disput mellom ketolyse og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg går på lavkarbo og tillater meg selv litt mel av og til.. Tom sukker og poteter.. Så lenge jeg ligger på ca 50 karber, av og til kanskje litt over så er jeg UNDER det som kalles lavkarbo.. Lavkarbo er IKKE inneforstått med at man IKKE skal spise verken mel, pasta eller poteter.. Slik JEG har forstått det i allefall.. Med lavkarbo mener jeg at TOTALINNTAKET av karber er under 100 karber.. Eller det som er grensa for lavkarbo..

Lavkarbo er jo det om man spiser 150 karber også.

Jeg lever nok strengere enn deg, med min Ketolyse. Og der er det ikke potet/pasta/ris/mel/sukker i kosten.

Og søtstoff spiser jeg minimalt av, for det trigger søtbehovet mitt.

Fedon er jo et ikke-ketose kosthold. Der tillates det mer andre typer karber. Men lav gi

De forskjellige "skrevne dietter" på lavkarbo er veldig ulike.

Når man lager sitt eget opplegg, så er jo det den som har det opplegget som vet best om "sin" retning og "regler"

Jeg kunne ikke noe om lavkarbo kosthold da jeg startet ketolyse. Jeg hadde ikke kunnskap nok til å sette sammen eget opplegg. Derfor valgte jeg å gå for en type kur Og tok lærdommen derfra og har lest meg videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat