Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-14, 16:56   #133
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Jeg ser at denne tråden er veldig gammel, men velger likevel å se om jeg kan få noen svar ved å poste her

Jeg har gått ned mye ved ketose, men nå ser jeg behovet for å stramme opp kroppen adskillig. Jeg har ikke som utgangspunkt å ville bygge muskler, men å ville få vekk magebumpen som formet seg etter to graviditeter samt å få strammet opp de fleste andre områder på kroppen. 40-årskrisa i full utfoldelse

Jeg forstår av denne tråden at jeg ikke behøver å bekymre meg for ketose og styrketrening. Men jeg lurer likevel på om det kanskje er lurt å legge til litt mer karber i kostholdet hvis jeg skal trene jevnlig? Jeg vil nok trene mest styrke ettersom jeg går mye turer, og ikke kan løpe fordi jeg har skranglete ankler. En dag i uka vil brukes til litt mer kardio i form av en times saltrening (hvis jeg får det til). Noen sier at man bør legge til mer karber og proteiner rett etter trening, mens andre sier at så lenge man fettforbrenner, er det fett og proteiner man må legge til rett etter trening. Jeg kjenner at jeg er litt forvirra inni hodet mitt nå

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat