Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-11, 02:17   #5
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Nok en nybegynner - Spiser jeg nok, og teller dere karbs fra grønnsaker?

Opprinnelig lagt inn av ekkoj, her.

Takk for kjapt svar

Jeg trodde jeg var over energikneika før helgen i forrige uke, men idag er det ekstra ille Men, det kan jo ha sammenheng med det lave kcal-inntaket igår.

Jeg får i meg rundt 100 g protein om dagen, hovedsakelig fra kylling og kjøtt, så jeg kan sikkert øke litt der. Har også redusert antallet styrkeøkter i uka litt og heller tatt ett par gåturer ekstra.

Ser jeg ligger litt lavt på vitaminer også, så jeg får kjøpe inn noen vitaminpiller og øke fettmengden litt og se om det hjelper

Ketolyse tablettene er designet for dietten, og kan være fordelaktig for deg. Det kan kjøpes her. De skal tas litt forskjellige tider på døgnet, så les litt om det. Selv tar jeg bare magnesium tablettene, og multivitaminer og trankapsler fra "normale" butikker.

En ting jeg har gjort er å drikke ren kremfløte. Det er et par karber i 1 dl, men også mye fett og energi. Kjekt når en ikke føler for å spise, men har plass i magen til litt væske

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat