Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 11:45   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Når det gjelder hudkremer så fins der mye bra, men unngå apotekvarer og dem som inneholder mineral-oljer. Hudpleiesalonger pleier å ha mye bra, der får du også veiledning av en med kunnskap.

Tilgi meg HP - men NEI NEI NEI!

Hudpleiesalonger har nemlig veldig mye som SLETT IKKE er noe bra. Man skulle jo tro at hvis man betaler så mye penger som man må i slike salonger eller i parfymerier, så er det bra ting, men når det gjelder innhold av mineralolje er det svært liten - eller ingen forskjell på dyre og billige produkter. Og hvis man undersøker dette temaet nærmere, så finner man mye lurt..... som mange tjener store penger på.....

Ofte er nemlig mineraloljene kjemisk behandlet i etterkant - og da også gitt helt nye (uforståelige) navn og de får noen nye egenskaper.... Kroppen lures til å tro at det er naturlig og bra - og kroppen tar det inn som om det er eget sekret, og da begynner "moroa".

De mest brukte navnene på mineral-oljer er: Parafin, Paraffinium Liquid, mineralolje, stenolje, vaselin, Trietanolamin, Propylene Glycoler og PPG stoffer.
Og det er flere. En hel jungel der ute.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat