Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 16:05   #1
Savagedlight
Medlem
 
Savagedlight sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 74
Savagedlight er på en erverdig vei
Thumbs up

Mindre enn 20kg igjen

Hei!
Jeg "meldte meg på" lavkarbo-livsstilen i midten av oktober 2010, da med 43kg overvekt. Det ble gjort "cold turkey"; Gikk fra å drikke flere liter brus, spise masse godteri, potetgull, ris, chips etc hver dag, til å ha null karbohydrater, på dagen. De tre første dagene var helt for ille, trodde nesten jeg var død (Ja nå tar jeg jo i litt da, men de tre dagene der VAR ille! )

Etter disse tre dagene så begynte jeg å hive innpå med "lovlige" grønnsaker, og resten som hører med Ketolysekuren. De første to ukene mistet jeg nesten 5kg.

Allerede 26. desember krysset jeg første delmål (30kg igjen); Nå var det igjen 28.9kg. Det var etter 11 uker.

Nå har jeg krysset delmål nr. 2: det er nå igjen 19kg til "mål" (sånn ca, da.. Jeg vet jo ikke hva trivselsvekta til kroppen er ). Det har nå gått 20 uker.

Jeg håper å være "i mål" innen juli; Men for å ha et realistisk mål så sier jeg August-September en gang.

Jeg må si at tiden har gått fort, jeg har ikke lagt merke til at jeg er på "slanker'n" (ketolysekuren er jo tross alt en slankekur), og har stortrivdes underveis.
Jeg har lært masse om ernæring, og når jeg sier det så tenker jeg hovedsaklig på det med hvordan kroppen fungerer, hvorfor A fører til B, osv.
Jeg har også kommet over en masse herlige nye oppskrifter på sidene her, og funnet både svar og trøst i det mange av dere skriver på forumet.

Det jeg egentlig ville si var vel at jeg er kjempeglad jeg kom over sidene her, og enda gladere for at alle dere er her og stiller spørsmål (og svarer!) hele tiden. Folk har spurt en masse spørsmål jeg i utgangspunktet aldri hadde tenkt på, men som jeg ble veldig interesert i når jeg leste dem.

Tusen takk for at dere er her alle sammen.

__________________
Start: 17. Oktober, 2010.
Savagedlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat