Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 12:41   #36
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hei!

Slenger meg på denne tråden jeg! Jeg begynte på mandag, så jeg ligger ikke akkurat så veldig langt foran. Ser for meg at det er god motivasjon å være på forumet. Gruppepress/støtte Så langt synes jeg det går veldig greit. Er litt kvelm nå og da og veldig trøtt om morgenen. Det er vel en omstillingsfase. Håper jeg, for det er utrolig slitsomt å være så trøtt og sur om morgenen...

Har oppdaget diett.no der du kan plotte inn hva du spiser og få et kakediagram over andeler kh,fett og proteiner, samt vitaminer og mineraler, og selvfølgelig kalorier. Veldig kjekt!

Er det sånn at det tar ei stund å komme inn i ketose, eller skjer det med en gang kroppen ikke har sukker å brenne lenger? Lurer på om jeg også må kjøpe sånne sticks og teste...

Jeg tenker å ta veiedag på mandager, med masse snikveiing innimellom. Mandag er greit, for da har man en god motivasjon for å la være å skeie ut i helgene..

Selv skal jeg i selskap på lørdag, og er spent på hvordan det skal bli. Kanskje jeg kan snakke med en av servitørene om hva maten egentlig inneholder. Forhåpentligvis kan jeg spise det meste!

Ha en fin torsdag!

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat