Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-11, 15:05   #45
Cheyla
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 96
Cheyla er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Takk for tips Annne:-) Har lest det meste som finnes av info her inne, bøker etc., så er ikke kunnskap det mangler på egentlig.. Er bare så usikker på hva som passer for meg. Spiser vel ganske etter lchf på 3 minutter nå, og har gjort det en god stund. Men må nok hardere skyts til om jeg skal kunne vise meg i bikini til sommeren

Cola, nå er ikke jeg noe ekspert. Men har lest her inne at ideell karbo grense varierer noe fra person til person, noen må helt ned på 5 gram (dvs nesten null) for å gå ned, mens andre går best ned når de ligger litt høyere på karboen. Tror 15 for damer og 20 for menn som ketolyse anbefaler er det som ser ut til å virke for flest. Så er vel bare å prøve seg litt frem til hva som passer for en selv (lettere sagt enn gjort I know!). Om 30 gram per dag fungerer for deg og du i tillegg er i ketose, må jo det være helt perfekt

Da er det bare 1,5 dag til jeg skal bli streng med meg selv og skal starte skikkelig. Men frem til da blir det generell lavkarbo, så i kveld planlegger jeg jordbær og sprudlevin God helg alle sammen

Cheyla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat