Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-13, 09:10   #1132
charliiie
Medlem
 
charliiie sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 261
charliiie er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Høres ut som meg også. Følelser er ofte skumle og tunge å bære. Og har man ikke fått utvikle konstruktive måter å bearbeide og takle dem så kan det gå ut over andre ting, som f. eks. mat. Jeg har gått ned kilo såååå mange ganger og da jeg har funnet ut at det å være slank ikke har hjulpet på mine egentlige problemer så har jeg gått opp igjen. Nå er jeg på denne reisen samtidig som jeg jobber med følelser, de destruktive mønstrene du nevner osv. Ett år senere og 45 kilo lettere føler jeg meg som ett nytt menneske. Både på grunn av forandringene som skjer i hodet (sakte men sikkert - og jeg er der ikke ennå) og på grunn av kroppen som er helt flunkende ny!

Ja, følelser er noe dritt i grunn. Jeg har tidligere også gått ned mange kilo og lagt de på meg igjen ++, men som for deg, er denne gangen annerledes. Nå har jeg ikke kommet like langt som deg, men jeg er på vei kilomessig, og psyken har jeg allerede jobbet med noen år, selvom det gjenstår en del arbeid før jeg tror jeg kan si at jeg føler meg som et nytt menneske. Men det er veldig godt å høre at du har fått det så godt til. All ære til deg, det er beinhard jobbing!

__________________
Startvekt 9. april: 133 kg
Vekt 29. august: 118.8 kg
Andre delmål: 112 kg
charliiie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Slappis Svar med sitat