Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 00:15   #86
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Melder meg herved inn i febbisklubben!
Startet 11. februar på LCHF, og har fått mye mindre mage og det er så deilig!

Er 39 år, har to barn, minste på 2 1/2. Gikk aldri ned kiloene mine etter fødslene. Var 68 kg før første graviditet, og fornøyd da. Vil gjerne ned på det igjen.

Da jeg startet på lavkarbo/ketolyse var jeg rundt 79 kg (ville aldri vedkjenne meg 80-tallet), og hovedproblemet har alltid vært magefettet. Flere har spurt meg om jeg var gravid opp igjennom åra. Så det er ganske tydelig at jeg har hatt altfor mye karboer i mitt liv. Men allerede nå føler jeg meg altså mer normal.
Vekten min er ødelagt, så jeg vet ikke hvor mye jeg har gått ned på disse 3 ukene, men jeg merker (og ser) iallefall at jeg har mindre mage og mer humør og energi.

Hvor måler dere egentlig over magen? Ser en skriver på det tykkeste punktet, jeg mener å ha lest at det skal være over navlen? Jeg er rundt 95-100 rundt navlen. Ikke helt sunt ennå.

Blir spennende å veie seg etterhvert. Skal få en vekt av naboen, de har to. De har nettopp fått baby, så de har visst glemt det og jeg vil ikke mase. Men det er litt spennende å ikke ha en vekt å henge seg opp i også.

__________________


Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat