Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 01:08   #87
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Hold deg unna, hvis du klarer. For meg har det gått helt fint med begge deler, men jeg passer på å drikke myyye vann de dagene jeg drikker pepsi max. Da renser jeg litt. Jeg syns faktisk at det hjelper, og ikke omvendt, for noen ganger har jeg såå lyst på sjokolade, godteri etc og da hjelper det med et lite glass papsi max. Men når du har vært så flink å latt være, så er nok det det beste. Kunstig søtning er jo bare dritt..But I just cant help it

Helt enig! Hold deg unna så lenge du klarer.

Jeg er også av den som bare MÅ ha pepsi max.. Jeg kunne drikke over 1,5 om dagen og ikke noe vann i det hele tatt
Og siden det er viktig å drikke minst 2 l vann om dagen når en går på ketolyse bestemte jeg meg for at før jeg får "lov" å drikke pepsi max, må jeg ha drukket iallefall 2 l vann.
Og i uke dagene får jeg kun drikke etter 2 l vann, men da bare til måltider. Ikke utenom måltidene. (Tannlegen som sa at det var bedre for tenna)

Men i helgene kan jeg kose meg med glass uten om måltid, men ikke før jeg altså da har drukket minst 2 l vann

Jeg som deg Elinee, syns det hjelper med ett glass pepsi max på søtsuget. Men har bestemt meg for å prøve å kutte ut pepsi max i uke dagene. Føler kanskje det vil hjelpe på vektnedgangen..?

De 3 siste ukene har jeg "bare" gått ned ca 500 gr i uken.
Jeg fødte for 6 mnd siden, og for 3 uker siden fikk jeg blødninger for første gang etter fødselen, og det har vært litt blødninger i noen dager inni mellom disse tre ukene..Mensen i en-to dager, så pause i noen dager og så mensen i en-to dager. Mensen som er på vei igjen etter fødsel. (Har ikke peiling, føste gang jeg har født)
Tenker kanskje at det er grunnen til disse "bare" 500 gr i uken. (Vil så inderlig være en av de som går ned i allefall 1 kg i uken)

Oii.. Ble langt dette, men dere som gidd å lese, kan gjerne komme innspill og råd

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg



Sist redigert av 65kgmamma=perfekt : 07-03-10 kl 01:25. Årsak: Litt skriveleifer..
65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat