Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-08, 13:25   #3
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Internett og virkelighet?

Jeg fant da en mann på nettet jeg.. han kom bare ramlende ut via et møtested og noen timer på ICQ. Sist jeg klemte på ham så var han veldig virkelig..

Alt vi kommuniserte om var ekte, og det var sant. Han hadde ikke omtalt seg som 20 år med six-pack, men som en halvgammel sofagris.. og det stemte jo ikke helt da, men han var den han ga seg ut for.

Jeg kjenner noen her inne, og kun få har jeg møtt i virkeligheten. Men jeg har da ikke noen grunn til å tvile på at folk er hva de gir seg ut for. Ikke her nei. Er folk ufordragelige her inne, så er de sikkert like fæle RL.

Nei, jeg tror man må bruke de vurderingsevnene man har i lomma og sile ut tull og tøys, så sitter man nok igjen med et ganske greit inntrykk av virkeligheten. Ja, også her inne på et nettsted.

Her inne er folk stort sett voksne, og høflige. Det er sjelden jeg ser banning på trykk, selv om mange ikke kan si en halv setning uten å ha bannet minst 2 ord. Bannord er det mange av, og det er også en del av språket, men man besinner seg på et sted der man kan risikere å tråkke religiøse på tærne.

Det blir jo omtrent som om jeg skulle lire av meg noen saftige gloser når jeg snakket i telefonen på jobb.. Det skulle tatt seg ut. Der kommer glosene mest fra motparten

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat